Lite vårbilder

 

Oj vad fort det går när våren äntligen kommer önskar att vi kunde ha två månader maj är så mycket man vill hinna med.Tulpanerna och Vårärten blommar för fullt och i växthuset är plantorna på gång allt växer så det knakar.
I morgon är det dags för Jättegrönt i Gamla Linköping får se om jag hittar nåt spännande, kassen brukar inte vara tom när jag kommer hem hi hi. Fika på dalbergs cafe blir det också tillhör traditionen ( saknar dej Milla vid kaffebordet men nästa år bjuder jag på fika) Kram på dig
ha det gott alla

Kommentarer
Postat av: milla

Skulle hemskt gärna velat vara med Dig på jättegrönt men tiden räcker inte riktigt. Som sagt nästa år får vi ta igen det. Vilka fina vårbilder du lagt ut. Kram till dig

2009-05-09 @ 22:24:01
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Mona

Visst är det vackert med tulpaner, jag har oxå en gul kraftig sort,de är överblommade nu men mina "polkagrisfärgade" blommar. I mitt kylskåp har jag en kartong från Holland med Single Late Black-lökar som jag ska sätta i höst, hoppas de kommer upp o blommar efter ett halvår i kylen

2009-05-16 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0