Lördagsutfykt





Först ett tack till alla tjejer som var här det var så mysigt att få prata o skratta ,men som du skrev Jeanette visst fattas hon oss , men hon var nog med oss tror du inte det.
I dag har vi varit på aukion i Fornåsa det var en himla massa år sen sist. När vi ändå var i Fornåsa så åkte vi o kollade Davidsberg  ingen som bor där nu helt igenväxt,lite sorgligt men men så är tidens gång.
Så blev det middag på Strömgården i Borensberg o så en sväng in i prästtomta så nu har vi ätit smultron o mjölk gottgottigott
natti natti på er

Kommentarer
Postat av: milla

Vilken härlig dag ni verkar ha haft, hittade ni något på auktionen? Det var evigheter sedan jag var på auktion, hittar vi någon rolig kanske vi skulle åka på det i sommar?

Ja nu ser Davidsberg tomt ut igen, naturen tar verkligen tillbaka marken snabt, lite det jag skriver om när det gäller torpväxter..

Jag skulle ev. behöva låna din rosbok i några veckor om det går bra, igentligen skulle man köpa Gustavssons rosböcker men de är riktigt dyra så det får vänta.. finns ju på biblioteket, får kanske bli en tur dit igen...

Nu ska jag ut och fortsätta lite i trädgården. Där finns det massor att göra. Ha det bra, hör av er om ni vill komma på kaffe vi är hemma..

Kram

2009-07-05 @ 12:39:05
URL: http://millasblogg.bloggagratis.se
Postat av: yasmin

hej rose marie fin blogg hejdå kram

2009-07-05 @ 20:51:29
Postat av: Jeanette

Ja, Elsy är hans mor. Jag fick hans msn av Lena Sjöberg som Håkan har kontakt med, för hon tyckte att han kanske kunde hjälpa mig. Tydligen så har Elsy själv släktforskat och han skulle se om det fanns något kvar av det så skulle han höra av sig. Hoppas på att det finns kvar!



Jag ska prata med mamma lite om den där träffen i augusti. Det får bli en sy/släkt träff!



Kramar

2009-07-06 @ 20:10:55
Postat av: Jeanette

Just det... Har du födelse och dödsdatum på din andra bror? Och på vilket fängelse satt han inne?

Kramis

2009-07-06 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0